keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Bouncing around

Tänään oli liikunnassa koripalloa.
kori- fucking- palloa. Yks niistä lajeista, pallolajeista, jota inhoon yli kaiken ja enemmän. Ensinnäki mulla turpoo sormet, jalat tulee kipeiks (varsinkin kun juoksentelin ilman kenkiä) ja saan aina siitä pallosta itteeni. Joka ikine kerta. Tänäänki eka multa lähti jalat alta kun yritin pomppia Marin iessä, estellen, ihan siitä meijän korin alla :D Sitte yhtäkkiä istuinki lattialla ja hihittelin onnellisena siellä niin, noh nousin ylös ja lähin kävelee poispäin, kunnes yhtäkkiä se koripallo pomppaa meikäläisen takaraivoon :D Nooo, peli jatku ja sitte vastustaja joukkue oli taas härnäämässä siinä meijä korilla ja mie lähin peruuttamaan poispäin, jos joku syöttäis vaikka minulle. Ja se pallo tujahti sitte suoraa mun selkään :''DD Ei sattunu tai mitää mut saan aina jonku naurukohtauksen tommosis tilanteis.
Sitte pompin ympäriinsä kuulemma ku pupu ko koitin estää korin tekemistä :''D Noh, ihan miten vain! Olihan se loppujen lopuks iha kivaa, tosi erilaista ko ylä-asteella. Jotenki rennompaa ja semmosta että pääsee ite tekee enemmän (:

No tänään päästiin jo ennen yhtä pois [kiitos fysiikan opettajan ♥] ja käytin tilaisuutta hyväkseni ja hyppäsin Janinan, Anniinan ja Nikin kans Jussin auton kyytii :D Hän sitte heitti meijät tähän asuntolalle. Ja nyt kerranki ko Tiina olis kävelly mun kanssa koulusta, ni mie meen iha eri kautta x) No oliha se kiva päästä noin aikaseen kämpille (: Nyt kattelen onnellisena ko PewDiePie pelailee The Walking Dead peliä ja silleesti.

Mutta mulla ei ollu nyt muuta erikoista, alan kohta syömään jotain ja tättärää (:
Huomenna olis elintarvikehygienia tentti ja mun ois vähän pakko päästä se läpi, koska sain TOP paikan Summasaaresta ja mulla pitäis olla hygieniapassi ennenko sinne meen... Huh, vois kyllä lukasta optiman kautta että mitäs mitäs. Kertoilen huomenna sitte että miten meni ja pääsinkö läpihte (:

Heissulivei (:

Joululoma... sitä odotellessa (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti