keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Hupsista

Anteeksi anteeksi anteeksi.

vielä kerran anteeksi.
Mulla on ollu niin kamalasti kaikkea muuta tekemistä, etten oo ehtiny ies miettimään, että pitäis blogiinkin kirjoitella (: Nyt on ollu kaikenlaista säätöä, sinne sun tänne poukkoilua ja semmosta normaalia sekoilua. Tiivistetysti viiden päivän aikana ei oo pahemmin  tapahtunu mitään hirviän erikoista, mutta todellakin, I owe you nyt tämän postauksen.


Tiina leikki kuvaajaa ja silleesti :D Mun hiukset on kasvanu aika roimasti taas. Vois käydä parturissa ottaa vaaleita raitoja ja vähä siistiä jälleen. Toi on iha kauhee peikkotukka :dd + grau sukat.

Mutta jooooo! Tästä päivästä mun piti teille turinoida (:
Tänään meijä piti olla puol ysiltä Priimuksen ylä-aulassa. Meikä lähti kävelee tasan kasilta ja tuntu et olin iha hirvee etana :'D Kävelin nii lujaa ko lähti noil liukkail teil ja kerkesin 25 yli pukkareille. Siitä sitte melkee lennosta aulaan ja lähettiin koulun kyydeillä Hutunkii :--D Ajeltiin sinne semmone 20 minsaa (ehkä?). Se paikka näytti ulospäi iha joltai tehtaalta, mut sisäpuolelta se oli semmone hirvee moderni ja freesi paikka :D Iha uus. 
Pelattiin siinä kaks kierrosta ja alussa olin iha sukka sen keilapallon kanssa! Voitin Tiinan ja Vilman, vaikka mulla meni kaks ekaa vuoroo iha persiillee ( zero points). Mut toine kierros meni sitte vähä vaappuen :D
Liikanope jako siinä samalla meijä kuntotestien (vai oliko se koko liikan-) numeroita ja meikä sai siitä K3'sen , vaikka vatsalihakset jätettiin pois kokonaa :'D Mut oon tosi tyytyväinen jos kolmonen tulis kokonumeroks..

Sitte meillä oli toppijaksoon toinen perehdytys ja siihen perään heti fysiikankoe. En ollu ihan hirveesti lukenu siihen kokeeseen, mutta yllättävän helpolta se loppujelopuks tuntu :D 8 sivua tiukkaa settiä, kauheesti kirjotettavaa ja semmosia suhteellise helppoja kysymyksiä. Lopussa ei meinannu ennää jaksaa pittää kynnää käessä xD Alko vähä menee tunto.
Ko palautin kokeen ni sain 10/10 mun monisteiden ja muistiinpanojen piosta :--D Eli oliko kaikki 15 monistetta pysyny järjestyksessä, oliko kaikki tehtävät tehty jne. Kyllä seki piristy iha hirveesti (: Ihana vihdoinki tajuta seki fakta et hei, mä voin oikeesti olla hyvä koulus jos haluan :D Iha erilaista ko ylä-asteella, mis kasista kokeessa tuli jo semmone maahan poljettu olo. Ei tääl oo semmosta. Kaikki on samalla asenteella liikkeellä (eli ihansama miten menee kunha läpi pääsee) ja se on niin... rentoo :D Ei oo mitää suorituspaineita tai muuta sälää siinä sotkemassa kuvioita. Saa tehä iha mite ite tykkää ja olla tyytyväine itteensä ja siihe mitä saa aikaseks. Olispa tää ollu ylä-asteellaki tämmöstä...

Hui! 2.2. alkaa meikäläisen TOP- harjottelu Summasaaressa :D Sain tietää eilen mun työvuorot ja aika rajusti mennää illan puolelle. Tulee kyllä mielenkiintone jakso :D paitsi että kuus viikkoa ilman 12H luokkaa :c Tulee orpo olo xD Ja vielä ko joudun menee yksin Summiksee :D Onneks äet on siel töissä nii pääsöö samoilla kuljetuksilla etenemään. Sitä odotellessa!

Nyt ei ollu muuta, hyvää joulun odotusta teille pirpanat! (:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti