maanantai 18. helmikuuta 2013

*engine start*



Vähän myöhässä, mutta tuossa on kuva siitä kakusta valmiina :D Oon ihan tyytyväinen, paitsi että noi banaanit meni vinoon ja mangoviipaleita en meinannu saada mitenkää järkevästi tohon päälle. pfft

Nonnii, eka päivä tarjoilujaksosta ohi. Oon nyt jo ihan hirteen menossa :'D Nuo asiat, mitä tuolla käydään, ei vois vähempää kiinnostaa enkä oikeesti jaksais istua ja kuunnella, miten joku hiton pöytäliina taitetaan. No en kiistä kuitenkaan, etteikö noi tiedot olis tarpeellisia, ja ettenkö niitä jatkossa tarvittis, mutta tiiättehän, kun ei aina voi todellakaan kiinnostaa. Varsinkaan jos ei oo kyseiselle alalla lähdössä.
Huomenna me tehdään valinta, että lähdetäänkö kokki vai tarjoilupuolelle. Aika hassusti menee, koska ei me keritä tutustua tähän puoleen alasta kunnolla (toppikin on vasta viimesellä jaksolla) ja hohhoh D: No mutta, onneks mulla on aika selkeää se, että lähen kokkipuolelle :D Valinta tulee siis olee melko helppo!
Kiltti-Katja tuli tänää kipasee kämpällä ja antaa mulle kaapistaa ompelulankaa ja neulan :D Meikä alko sitte lyhentelee tosi ammattimaisesti noita mun tarjoiluhousuja; jjooh kyllähä siitä lähti semmone 15 sisäpuolelle :D Kuitenki vieläki liian pitkät! Ihan salee :Dd

Tulin eilen tänne kämpille ja yritin elvyttää mun yhtä kukkaa :c se oli ihan viittävailla varistamassa kaikkia lehtiään ja sniff. Kynin kaikki kuivat kikkarot pois ja tuohon jäi vaan about viis hengissä olevaa lehteä :D:D Saa nähä lähteekö ajan kanssa puskemaan uutta puskaa tuohon. Toivottavasti, koska tuo oli mun lempikasvi :c Sit pudistelin vähän mattoja ja pyyhin pölyjä c: hihi
Sitte mun pitäis raahautua kaupungille! Kyllä, aivan ylitsepääsemätön haaste. Onkoha mussa jotain vikaa, kun en halua/jaksa ikinä lähteä täältä kämpiltä mihinkään? Nyt kun saan olla yksin täällä kaiken lisäks niin mikäs tässä, dataillessa ja hiljasuudessa istuessa :D Välillä ruokaa naamaan ja sitte nukkumaa! Hohhotihoijjaa elämä on ihanaa. Ja oikeesti, kyllä lepuuttaa mieltä kun ei tartte olla kotona, koko ajan kytättävänä :D saa vaa olla! Patterit latautuu...ennenko joudun taas viikoks kotii, koska hiihtoloma. Ja sit meen Alman kanssa Tallinan risteilylle! Fuck yeah :D !

Huomenna pitää pistää tarjoilukuteet päälle ja pfft. Haukotuttaa nyt jo.




2 kommenttia:

  1. Huh, hyvä ettet lopettanutkaan tätä blogia! Pakko kyllä mun on myöntää etten ole kommentteja kirjoitellut, mutta aijon tästä lähtien aina, kun on jotain kielen päällä >:)

    Nyt kun oon lukenut siun blogia jo jokusen kuukauden, on mun pakko sanoa ett
    Mielettömän kivalta alalta vaikuttaa! Ja toi kakku namms!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no vähän vaakalaudalla on vieläkin, mutta pitää nyt alkaa kirjoittelemaan vain silloin kun on oikeasti jotain asiaa, ettei mene pakkopullan puolelle...
      Näihin kommentteihin on aina mukava vastata, kiitos jo niitä jaksat kirjoitella :D !

      Suosittelen kyllä tätä alaa jos asiakaspalvelu tai ruoanlaitto pikkasenkin kiinnostaa (: ! Ja kiitos :D

      Poista