keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Vessapaperisotilas



:c melkeen kuollu


Uus huppari ja mustat pillifarkut c:




Tiina halus välttämättä maininnan itsestään tänne blogin puolelle :D Hän siis kanniskeli tosi urheasti meikäläisen Lotus Soft Embo veskipaperirullaa ympäriinsä asuntolalle asti, kiitos hänelle. :DDd

Tänään käytiin siis Tiinulin kanssa pyörähtämässä kaupungilla! Kävin ostamassa viimein itselleni uusia housuja  (mustat pillifarkut & tummansiniset denim- farkut) ja yhen uuden hupparin. Tiina pomppi paikasta toiseen kun hää laitto pyykkiä asuntolassa pyörimään ja 45 minuuti välein hän sitte juoksenteli asuntolan ja henkkamaukan välillä! Kauhee himourheilija sanon minä :D
Käytiin sitte Elosella 'kahvilla' eli leivällä ja tripillä :D Nom.
Mulla jäi 60€: lahjakortista roima 5€ käyttämättä :Dd Ostan silä sitte joskus jonku korun tai jtn. 
Mun täytyy varmaan käydä lyhentämässä näitä uusia housuja, koska kun on hyvät geenit ja lyhyet jalat, nilkkoihi kerääntyy semmone 15 cm ryppyjä ja asd. Onneks on mummu olemassa! :)

Oon alkanu oikeesti miettii niitä piilolinssejä. Koska monet sanoo, että mun silmät jää ikäänkun 'piiloon' noiden linssien ja niide reunojen taakse. Toisaalta piilarit olis tosi kivat, koska sitte voisin käyttää normaaleja aurinkolaseja.. äiti tosin varmaan ragee kun mulle hankittiin aurinkolasit vahvuuksilla... hei hei 200€ ...
Mut niin. Hiusten leikkaamistakin oon ajatellu. Tiina oli jo heti varaamassa mun ylijäämiä xD Mut kattoo nyt mitä mä oikeen päätän tehä.

Nyt alan tekemään noita etätehtäviä valinnaisesta :) hesjan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti