perjantai 17. lokakuuta 2014

Sieltä se talvi tulee

 
Näissä maisemissa iltavuororosta usein pyöräillään kohti kotia. Tänään ulkona oli hemmetin kylmä ja nenä jäätyi ekaa kertaa tänä syksynä oikein kunnolla. Toivottavasti lunta tulee vasta myöhemmin, olisi kiva pyöräillä toppi alusta loppuun, ettei mene kävelyksi :'D


Tänään töissä olin buffettivastaavana. Kaikki kuvissa olevat tuotteet olen näpertänyt omilla käsilläni, muutamia jo etukäteen misattuja jutskia lukuunottamatta. Siinäpä mun koko ilta oikeastaan menikin tältä osin. En tehnyt saliin annoksia ollenkaan, mikä oli toisaalta ihan jees ja toisaalta harmi. Treeniä pitäisi saada koko ajan lisää varmuuden takaamiseksi, sillä näyttö lähestyy.. hui.

Mihin mun päivät on nyt viime postauksen jälkeen kuluneet?
Noh, tiistaina meikähän täytti 18 ja ei en ole käynyt baarissa. Tuskin edes menen vaikka monet ovat sinne yllyttäneet. Mielummin lipitän kotona breezerin tai pari, mutta baariin en mene. Oon niin antisosiaalinen ja en pidä muutenkaan hirveästi päihtyneistä ihmisistä ympärillä, joten nou thänks.
Ugh tulin just töistä joten ajatus ei juokse. Kellokin on niin paljon ettei sen kyllä kuulukkaan. Nyt väistyn tästä unten maille suihkun ja iltapalan kautta. Koitetaan palata huomenna asiaan, tiedossa olisi vähän synttärien myöhäistä juhlintaa, kun ei tiistaina töiden takia kerinnyt :)

Adjöö !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti