maanantai 6. lokakuuta 2014

FALL


Vanhoja kuvia. Ihan vaan sen takia koska en ole saanut uusia otettua. Harmittaa. Kohta kaikki lehdet ovat jo tippuneet puista, eikä mulla oo ainuttakaan ruskaista kuvaa itselläni varastossa. Muutenkin oon ollut blogista pienellä tauolla, sillä työharjoittelussa lähtee kyllä päivän energiat viimeistä pisaraa myöden. Mulla on enimmäkseen iltavuoroja, joten olen aika lailla kahdesta kymmeneen joka päivä töitä ahertamassa. Myöhään illalla ei tule mieleenkään enää istua tuijottelemaan ruutua ja ennen työvuoroa ei vaan ehdi, kun nukkuu pitkään ja tekee normaalit aamuaskareet pienten kotihommien ohella. Lisäksi itse en osaa oikein rentoutua ikinä ennen iltavuoroa, sillä koko päivä menee oikeastaan siihen odottamiseen, että milloin pitää vetästä takkia ja reppua niskaan, kiitä pyörän luo ja polkaista matkaan. Aah.
Mukavaahan mulla siellä toppipaikassa kuitenkin on, kun pääsee tekemään ja oppii joka päivä melkein jotain uutta, mutta uupumus kulkee siinä rinnalla koko ajan. Työkaverit on huippuja ja viihdyn siellä erittäin hyvin. Ensi viikon jälkeen ollaan aikalailla puolessa välissä. Jamin mielestä se on että JOKO NYT JO ja mulla taas VASTA SIELLÄ ASTI. Ja vaikka kuinka tekisi mieli jäädä vaan aina nuokkumaan vapaapäiville, karu tosiasia tulee aina vastaan, että töihin on mentävä tai tuo toppi ei lopu koskaan. Yhy.
Pidetään Jampan kanssa syysloma vasta topin jälkeen, eli marraskuun alussa (herrajumala kohta on jo joulu!) ja silloin mennään Turkuun Caribia- kylpylään vähän rentoutumaan ja toipumaan topista :) ♥ En oo Turussakaan pitkään aikaan vieraillut ja tarkoituksena olisi myös nähdä kummitätiä ja kummisetää pitkästä aikaa!

Kotiinkin on kova ikävä. Äiti ja iskä on käyny täällä Jyväskylän puolella vuoronperään tuomassa ompelukonetta sun muuta, mutta Saarijärvelle en ole ehtinyt vielä hurauttaa itseäni piipahtamaan. Olisin nyt mielelläni käynyt kun oli kahden päivän vapaa, mutta Jami ei jaksanut innostua ideasta, joten ei me sitten mentykään :D Nyt olis ihan parhaita aikoja kerätä niitä suppilovahveroitakin...
Vietettiin eilen iltaa Mariian luona. Kokkailtiin ja katsottiin Netflixistä semmoista uudempaa Sherlock sarjaa kuin Elementary. Oli tosi mukava päivä ja illalla ei kyllä mahaan mahtunut enää iltapalaa , huhuh.

Mun aivot ei nyt okein toimi, kuten huomaatte, joten taidankin tästä siirtyä olohuoneen puolelle katselemaan, kun tuo yksi urho pelaa Shadow Of Mordoria. Heissan !

4 kommenttia:

  1. Voisitko tehdä esittelyn tuosta pelistä? :) olen kahden vaiheilla että ostanko vai en..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mikäpäs siinä! :D mutta voin kyllä lämpimästi suositella! Maino peli kerrassaan :)

      Poista
  2. Se Caribia -kylpylä on aivan täydellinen! Himottais itteeki mennä sinne, enhä mä oo käyny ku viimeks vuos sitte XD Siellä on muute alakerrassa tosi kiva ravintola, suosittelen sitä lämpimästi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kävin siellä viimeks eskari-ikäsenä! :D
      Oi, kiitos vinkistä ;) mennään vähän leikkimään kulinaristeja ~

      Poista