tiistai 5. maaliskuuta 2013

Survivor





Tylsien kuvien kollaasi osa 7770054.

Selvittiin onneksi ihan ehjin nahoin siitä tarjoiluhommasta! Olihan se loppujelopuks iha ok, mut en menis nyt mitenkään ylistämään ylimääräisiä. Pääasia ettei se tunnu ihan järkyttävältä schaibalta. Jokanen sai semmosen kasin pöydän, mitä piti sitten kyttäillä, palvella ja kattaa siihen tahtiin kun oli tarvis. Ja sitte piti vielä jelppiä kavereita hädässä ja silleen. Opittiin kyllä tosi nopeesti kaikki kantotavat sun muut eikä se sit loppujenlopuks ees ollu mitenkää ylitsepääsemättömän vaikeeta.
Eikä meillä hajonnu ko yks lasi! Nikin piikkiin meni seki. Meinasin yhessä vaiheessa tipauttaa omaa kömpelyyttäni yhen lattialle, mutta ei se sinne sitte lentäny kuitenkaan.
Alko ihanasti särkeä jännityksen takia vasenta jalkaa. Kasvukipuja, pfft my ass. Minä tästä mihinkää enää kasva. Sitte huippaski välillä pikkusen, mutta meni ohi sitten onneks.
Olis ollu komeeta vaa kupsahtaa siellä yhtäkkiä. 

Sit tehtiin vielä alssin pikkukertauskoe ennenko lähettii lipettiin koululta. Unohdin penaalin kaappiin mikä oli iha total disaster koska multa lainaa yleensä puolenluokkaak kynät ja kumit. Noh, tehtii sit kuulakärkikynillä tentit ja lähettii veke.
Kävelin Janinan ja Anniinan kanssa kämpille ja oon kyl iha töttöröö. Jalat ihan soosia ja silleesti. Onneks huomenna on vaa kolmentunnin päivä ja sitte teenki tietotekniikka haltuun- tehtäviä koko loppuillan ja koitan miettiä, mite vitussa sitä wordia sitte käytettiinkää. Sitte ko tulee excel ni mä oon kusessa; en oo koskaa käyttäny sitä, eikä sitä oo mun omalla koneella :'D Pitänee kysellä sitte äiteeltä jelppiä viikonloppuna.

Hannelen ja mun risteilyki lähestyy  mittavaa vauhtia, pitää kysyä arkalta tällä viikolla/ ens viikon alussa tehtävät ja lupalaput :) Tulee kyl kiva reissu!

Nyt en jaksa turinoida enempiä, joten adiooos :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti