sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Pidempi viikonloppu!

Aamupalatarjoilut miekkosille - ja ehkä siinä sivussa itsellenikin :)
 

Lyhyt postaus tänään taas!

Sami lähti tänään kohti Kankaanpäätä ja minä hoipertelin keskustaan seikkailemaan hieman Anttilaan. Toisaalta se taisi olla vihre, koska eksyn harvinaisen helposti aletuotteiden maailmaan ja kappas, olen rahaton. Alunperin ajatuksena oli mennä ostamaan xbox- ohjaimeen lisää pattereita virtaa tuomaan, mutta kolmen kerroksen läpikahluun jälkeen, olin kolmisenkymppiä köyhempi.
Mukaan tarttui muunmuassa: ohuehko lila-valkoraitainen torkkupeitto (sopii ihanasti tuohon sohvaan), raivostuttavat ja verenpainetta nostavat seinätarrat, jotka menivät ihan päin pyllyjä seinälle ja irtoavat sieltä tottakai melkein koko ajan.... kissat saa rauhassa repiä ne alas, jos kiinnostaa :D Sitten tuo ihana avaintaulu, jonka myötä toivottavasti aivainten hukkaaminen loppuu kuin seinään. Ja jos ei, sitten on kyllä vika muualla kuin tuossa nerokkaassa hankinnassani. Lopuksi tilareihin valkoista mohairia, joka ei ollut niinkään kallista.

Mulla on nyt oikeasti vähän pulaa näistä postausideoista. Jos teillä on liikeneviä ja ei niin raskaita toteutettavia ideoita, please jakakaa! :) Olisin erittäin iloinen c:

Ja heij, 50 lukijaa kohta! Pitäiskö mun järkätä joku arvonta tai jonkinmoinen semmoinen kiva hösseli? c: Ehdotelkaa!



1 kommentti:

  1. Blogissani olisi haaste sinulle :)
    lifeisadreamsoenjoyit.blogspot.fi

    VastaaPoista