perjantai 18. tammikuuta 2013

KYLMÄ

NIIN TOTTA. täällä on oikeesti iha hiton jäätävää ;__; 
Sormet, varpaat, pää ja hyi että kaikki paikat ihan jäässä aargh. Äiti ei jaksanu laittaa takkaa päälle, yngh.
Onnellisesti meinasin tulla kipeeks tossa maanantaina, kun menin sunnuntai-iltana nukkuu tukka märkänä, eikä saulin huoneen patteri ollu päällä :Dd Heräsin yöllä siihe ko aivastelin ja sitte tuliki vilu. Menin silti töihi, mutta siellä jatku sama pärskimine ja kaiken kukkuraks leikkasin vasurin keskisormesta palan pois :Dd Ehei, en sentää niin pahasti kun keittiöjaksolla peukalosta, mutta kyl toiki sattu, ja sattuu edellee :Dd
Olin sitte kaks päivää vapaalla ja sanotaanko näin, että puoliksi kipeenä. Koko aja oli kauheen kylmä ja pää tukossa. Kurkku ei tullu kipeeks, onneks. Äiti tosin tuli kipeeks.
No eilen kun menin sitte aamuun nii enkö saanu heti paperihaavan vasurin etusormeen :Dd Mulla ei oo kohta ehjiä sormia ollenkaan, kaikissa vaan laastarit. 

Iskä lähti käymää Ruotsissa ja Riikassa. Tulee vissiin tänään yöllä kotiin, en muista :d Äet lähti hakemaa Saulia Alavudelta ja vei mun kännykän perkele! Ja tämä johtunee siitä, että kun meille nyt vaihtettiin Saunalahdelle liittymän, niin ryssittiin toi äidin kortinvaihto ja sen puhelin on siis dead tällähetkellä. JOTEN, hän vei sitten mun kännykän, että Sauli voi soittaa. Huoh, äitihä on anyway menossa sinne :Dd mitäs jos täällä syttyy tulipalo, ni en voi soittaa mistää mihinkää :'''Dd Paitsi Skype, mut jos sähköt katkee? hhoo, mitäs sitten tehdään?

Okei, jos mä jätän ton asian nyt sikseen :Dd
Mulla alkaa tänään työt siis neljän aikaan iltapäivällä ja loppuu puol kymmenen maissa. Viis ja puoltuntia töitä. Lyhin työaika ekaa kertaa :D Eilenki meni se normi 8 tuntia.

Mulla on nyt kirjotusblokki. Pyydän anteeksi, pyrin kirjottelemaan vähän pidemmästi seuraavassa postauksessa (:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti