torstai 20. helmikuuta 2014

Kouluun!


Howdy y'all yahoos!

Taas on yksi päivä takana. Tällä kertaa ei kuitenkaan nimitetä sitä lomapäiväksi, sillä mehän lähettiin kahdeksaksi jo koulun penkille Viitaniemeen nauttimaan luovan kirjoittamisen kurssin ekoista tunneista. Nähtiin aulassa myös Heke ja tunnille ilmestyi myös Julle meijän omalta luokalta. Tosi kiva nähä niitäkin pitkästä aikaa :) !
Mä luulin eka että mentäisiin tietokoneluokkaan, mutta päädyttiinkin etenemään ihan perus lyijäri - paperi linjalla, mikä oli toisaalta ihan kiva juttu :) Oon viimeks käsin kirjotellu kaikkea yläasteella, ja siitä on jo jonkin aikaa...
Olin kyllä kieltämättä varustautunu ihan alta aikayksikön noille attotunneille ja täten mulla ei ollu mukana omaa kynää (penaalia ,_,) eikä vihkoa. Olin pettyny itteeni, koska yleensä mulla on kaikki mukana heti ekasta päivästä alkaen. Noh, lomalta tulossa, eipä sille mitään voi.

Käveltiin kaksoistuntien jälkeen Priimukselle oppimaan vähän prosenttilaskuja matikantunnille. Opettaja oli jo viime vuodelta tuttu mies, joten selkeää opetusta oli siis luvassa. Tosin, oli täysin omista vastaanottimista ja aivoista kiinni, ymmärsikö tai päättikö ymmärtää - hölkäsen pöläystä siitä, mitä monisteelle kirjoitettiin. Onnekseni muistelin prosenttilaskujen olleen suhteellisen helppoja. Ainoat kompastuskivet on noissa kirjallisissa tehtävissä. Otan aina vääriä numeroita väärässä järjestyksessä ja sitten kaikki onki päi honkia alusta loppuun. T1 täältä tullaan!
Onneks on tuo Jamppa, joka tietää matikasta vähän enemmän kun minä c: 

Lopuks meillä oli vielä kaks tuntia englantia. Opettaja oli meijän harmiksi tosi kuiva, ei malttanu pysyä hiljaa ja en tiiä, jotenki se ihmine on vaa et NOPE. 
Kuunneltii eka ko hää kerto itestää ja sitten sanottiin parilla hassulla lauseella jotain itestämme. Mun olis tehny mieli vaan jatkaa sitä puhumista jonkun kanssa ja aargh antaa vaan mennä! Oon päässy puhumaan englantia viimeks kunnolla kielimatkalla 2012.. siitäki kohta kaks vuotta ,_, hui hai
Tehtiin sitte vielä jotain pikkutehtäviä ja päästiin sitten kotiin. 

Eipä siinä sen kummempia tänään. Äiti käväisi äsken täällä hakemassa pyykkejä (oma pesukone ei ole vielä saapunut, meh) ja tuomassa ruokaostoksia. Hän vaati, että saa käydä meille kaupassa, kun se on niin kivaa :D No eipä siinä oo kieltäminen.

Onko vieläkään kenelleläkään mitään postaustoiveita? Kommentteja muuten vaan? c: Saa puhua! Stage on teidän :D

2 kommenttia:

  1. Ootko miettinyt koskaan, että voisit jakaa jotain reseptejä tässä blogissa? :D Noi ruuat näyttää vaan niin nameilta et olis kiva koittaa kotona :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen miettinyt itseasiassa! :D Voisin yrittää tästä lähin aina kun kokkaillaan jotain niin ottaa ja laittaa niitä reseptejä pikkaisen tänne c: !

      Poista