perjantai 5. syyskuuta 2014

jos metsään haluat mennä nyt -- pian


Tulin tänään taas vaihteeksi käymään kotosalla. Tänään meillä oli koulusta vapaata, mikä on kyllä ihan jees näin jakson loppupuolella. Muut oli normaalisti koulussa, paitsi meijän luokka, jihuu.
Tällä viikolla meillä oli koulukuvaukset, mitkä ei menny kyllä aivan nappiin. Tänä vuonna en saanu lähellekään semmosta luokkakuvaa, kun olin kolmosvuoden kuvasta ajatellut; kenelläkään koko luokan kuvassa ei ollut kokkitakkeja päällä. Mua vähän kismitti se ja olin ainoa, joka laittoi takin päälle yksittäisiin kuviin. Kyllä mä kokkiopiskelijana ajattelin myö semmoiselta näyttää, ja sitäpaitsi koko luokan kuvassa mulla on päällä joku maukas trollface- paita, joka paistoi mustan hupparin alta varmaan komeasti. Jees. En malta oottaa että näen millaset niistä otoksista oikein tuli :'D vähän epäilyttää se onnistumisprosentti...

Jamppa jäi kotiin kun häntä ei meikäläisen sienestyssuunnitelmat oikein houkutelleet. Noh! Meikä mennee huomenna sotkemaan saappaiden kanssa iskän kanssa metsikköön, metsästämään sieniä. Kävin viimeksi niitä kaivelemassa joskus ala-asteella, eli liian kauan aikaa sitten. Otan kameran mukaan, joten jonkin verran extrakiinnostavia sienikuvia on luvassa muutaman postauksen sisään :D Toivottavasti huomenna on kiva sää kykkiä pusikoissa...
Lähden kotiin luultavasti sunnuntaina ja sitten alkaakin taas uusi kouluviikko. Meillä alkaa jakson näyttöjen toteutukset ja siihen kuuluvat hässäkät, joten saas nähdä miten siitä sitten selvitään! :D

Ainiin hei, mulla on nykyään myös tumblr ! minut löytää sieltä mewoah nimen takaa! c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti