maanantai 8. huhtikuuta 2013

Daylight



Järkytyin lievästi kun kattelin facessa yhtä päivitystä, missä oli kuva, joka oli tettu 13.3.2007 ja siinä nurmi vihersi, lumia ei lähi tienoillakaa ja lämmintä näytti oleva.

Sitte katoin ikkunasta ulos ja näin ko harmaalta taivaalta tiputteli sankkana vyörynä lunta. Anteeks, mutta mitä helvettiä täällä tapahtuu? Joko se ilmastonmuutos on sekottanu tän lumentulon aikataulun näin pahasti? Ei me saada helteitä tällä menolla, ei sitten millään. Nyt aurinko hommiin sieltä pilven takaa, ei muuten naurata yhtään.



Koottiin iskän kanssa (iskä 90%, minä 10 %) uus tv- taso olkkariin ja kieltämättä paljon parempi ku se kämäne, puine ja pieni kikkare, mihin just ja just mahtu tuo philipsi seisomaa. Kissat oli iha hoo moilasina nuuhkimassa uutta kapistusta, mut se nyt ei oo mitä normaalista poikkeavaa, urpot.

Mulla meni viikonloppu melko hiljais elolla, pelaten ja ihan vaa päätäni selvitellen. Oli iha kiva, että oli jottai tekemistä koko ajan, koska toisin ku tääl asuntolas, ei oo paljon vaihtoehtoja, kun istua koneella ja kuunnella musiikkia,  tai kattella televisiota. Ainii, ruoka on kans kaveri.
Olis niin siistiä, jos olis joku harrastus, tyylii lenkkeily, mutko a) ei oo ketää kenen kaa mennä ja b) oon niin lazy ass idiot etten saa aikaseks ::):)) ja mun lenkkarit on anyway Saarijärvellä.. pitäis kyl ostaa uudet, mutta sitte taas mul on pohjallisetki siel metäs. Nooh, ehkä sitten joskus tulevaisuudessa.


Tää viikko koulussa ei oo mitää herkkua. Priimuksee ollaa järkkäämässä noita jotai ihmeen SM- kisoja ja me joudutaa meijä luokan kanssa narikkahommiin. WUHUUU antakaa mun huutaaaAA. No ei se nyt oo nii paha ies, mutta mielummin mie vaa istuisin ja tekisin tehtäviä.. sori oon vähän tylsä :D No eiih.. sitte osu yks iltavuoroki kohalle, oon vasta yheksä jälkee torstaina asuntolassa, halleluja.

Sori muute kauniit muokkaamattomat kuvat, värit on vähä millaset on.
Nyt meikä alkaa taas syömään, pohjaton mahani huutaa jälleen.

Heipsan! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti