keskiviikko 7. elokuuta 2013

Devin Townsend - Life

OH YUUUS1!

Heippatirallaa kaikille! Tänään onki sitte viimenen lomailta parhaillaan menossa ja meikäläinen on päässy asettumaan asuntolan kämppää, jälleen kerran.
Vähän kerkesin aamupäivällä panikoimaan, kun porukat oli lähteny käymään Hesassa ja ilmottivat olevansa kotona vasta seittemän jälkeen. Olisin siis asunolassa vasta yheksän kieppeillä. Vähän harmitti kun olin pakannu kaikki tavarat ihan valmiiks ja olin muutenki iha lähtökuopissa. Noh, kattelin sitten telkkaria koko päivän ja söin ja hoitelin kissoja. Sitten ku vanhemmat tuli niin lähettiin het' siltä seisomalta iskän kans ajamaan takas Jyväskylän suuntaan. Hui. 

Kun päästiin asuntolaan ja toimiston kautta huoneeseen, mulla oli tosi hyvä fiilis, ihan tajuttoman hyvä. Jotenki koko ajan oli ollu semmone kutina, että mulle ei tulis kämppistä ja näin sit kävi. Oon täällä tällä hetkellä yksin :D Tottakai on mahdollista, että joku tänne vielä pölähtää, mut nyt nautin!
Sisustin kämpän taas vihreän verhoon ja ai että oon tyytyväinen. Laitan kuvia ensi viikolla kun raahaan kameran tänne mukan :) Vielä puuttuu matto, mikro, rikkakihveli ja viherkasvit. Ostan varmaan uudet kasvit kun edelliset pääs vähän nuukahtamaan -- mut hei se yksinäinen oksa on vieläki elossa :D Sitkeä sissi!
Oli muute vähä nopeempaa ja kevyempää tuua tavaroita tänne kun huone on ekassa kerroksessa... ei tartte enää hikoilla kolmanteen ja takasin :D 

Mut hei! Huomenna kouluun! Onneks perjantai on vapaa nii voin vaa chillata joko kämpällä neljää asti tai sit lähtee heti aamusta kotiin. Tottakai voisin jo huomenna lähteä, mut kattoo nyt mitä meinaan :) Vois käydä ne kasvit ostamassa! 

Nyt ei muuta, huomenna palataan asiaan (: !





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti