lauantai 14. kesäkuuta 2014

Kukkaisneito

Toinen postaus, nyt jo?
Valitettavasti kyllä. Oon edelleen itsekseni täällä Saarijärvellä, jumissa, kissojen ympäröimänä (Riia kiehnää sylissä ja yrittää harhauttaa mua nuolemalla mun kättä, ugh). Mulla on suoraansanottuna tappotylsää ja en millään meinaa keksiä itelleni tekemistä. Kaikki kotihommat on tehty, kissat on ruokittu, takkaa lämmitetty, on syöty ja katottu telkkaria, istuttu liikaa koneella ja tuijoteltu ikkunasta ulos, siirtymättä itse kuitenkaan - halonhaku reissua pidemmäksi aikaa - oven toiselle puolelle. Arvatkaas miksi? Sinne oikeesti jäätyy! Kirpeä tuuli puhaltaa vasten kasvoja ja lämmöstä ei tietoakaan! Korkeimmillaan on tainnut olla 14 astetta "lämmintä". Pakkasta, sanon minä. Pyh.

Joten, ajattelin tulla näyttämään teille muutamia kuvia, joita näpsin äidistä yksi päivä. Hänellä oli uusi kaunis maksihame päällä, joka minusta oli kyllä todella kaunis c: Sääkin suosi ja aurinko lämmitti! Tästä on tosin jo varmaan melkein viikko aikaa, silloin kun vielä oli lämmintä.


Äitiä oli niin helppo kuvata. Hän on niin nauravainen ja aurinkoinen tapaus, ettei hymyä ainakaan tarvinnut pyytää lisää! Tykkään eniten ehkä tuosta ensimmäisestä ja viimeisestä kuvasta. Oikeaa kuvauspaikkaa oli vähän vaikea löytää kun aurinko porotti niin innokkaasti, mutta onneksi nurmikkoa koristava pikku puurykelmä pelasti päivän. Ja kurjenpolvet sekä muut kukkaset, jotka piristivät taustaa kauniisti c:


Pitihän Jamista ja minustakin sitten ottaa muutama kuva ja tämä oli äidin näpeistä onnistunein c: Näitä ei ikinä oo liikaa. Oli pirun outoa nukkua yö yksin kun oli niin tottunut toiseen siinä vieressä. Heräsin varmaan kolme kertaa ja joka kerta havahduin samaan faktaan, että olin edelleen yksin. Hassua. Unen laatu ei onneksi kärsinyt, mutta sen verran levottomasti taisin nukkua, ettei Roomeo viihtynyt kovinkaan hyvin meikäläisen kainalossa.

Mun tekis mieli hirveesti nyt kirjottaa jotain tarinaa. Kauhee kutina. Taidan siirtyä tästä inspiroimaan, jospa mun aivot sais jotain tekemistä. 

Heei vielä uupuu muutama lukija viidestäkymmenestä! Saadaanko me se täyteen niin voisin järkätä jotain kivaa spesiaalipostausta? c: olis kauhian kivaisaa!

Hyvää kesänjatkoa, tsekkaillaan mitä seuraavassa postauksessa keksin !

2 kommenttia:

  1. Aaw ootte söpöjä Jamin kanssa :3 Ihania kuvia taas, niinkun aina ! Mua ei ainakaan tää postaustahti haittaa, sun kirjoittamaa tekstiä on ihana lukea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitoksiwa nythen c: ♥
      Oi, mukava kuulla! kiitos :)

      Poista