maanantai 6. elokuuta 2012

O1. Terve ja welcome!

Noniin pitipähä minunki tämmöne tehä sitten. Ihan ekana ajatuksena mulle tuli, että jaksanko mie kirjotella tänne ihan hirviän aktiivisesti, mutta sen näyttää vaan aika. Ja pakko sanoo et tää on aika mielenkiintosta, ei sillä, oon kyllä irciin jtn omia höpötyksiä kirjotellu, mutta se nyt oli semmone ihme räpellys. Koitan panostaa tähän ehkä pikkuisen enemmän :)

Aloitetaas sitten!
Ensinnäkin oon suoraansanoen kuset housussa tällä hetkellä. Oon pakkaillu ja puuhaillu noiden omien tavaroiden kimpussa koko päivän ja huhhuh. Huomenna tähän aikaan oon jo Jyväskylän suunnassa pistämässä asuntolassa tavaroita paikoilleen ja valmistautumassa siihen ekaan [karmivaan?] päivään amiksessa. Ylä-aste meni ku siivillä, ihan sairaan outoo, että nyt ollaan jo menossa ammattia lukemaan. Kauheeta .__. Hain ysin yhteishaussa tuonne Ammattioppilaitos Priimukseen ja ko ihmeenkaupalla sinne pääsin sitten kanssa. Oon tosi ilonen siitä ja päättäny, että nyt ei saa sitten lorvailla. Onneks meen soluasuntolaan, missä asun toisen, samassa jamassa olevan, ihmisen kanssa. Olis iha hirveetä, tai no mulle on hirveetä, yksin lähtee toikkaroimaa ja kauhistelemaa asioita. Mä vaan toivon, että eka päivä menee hyvin, koska sitte on ainaki luottamus kohdallaa, jossei muihin vielä, ni ainaki itteensä.
Eli toisinsanoen, mulla ei oo mitään hajua miten toi lähtee menemään, ei sitä oikeen voi tietääkään. Lomaki meni niin nopiaan, että tuntuu kuin ei olis oikeen mittään tehnykkään. Oltiiha me kaverin kanssa kolmisen viikkoa Jerseyssä kielimatkalla, mut sitäkään ei ikäänkui muista enneää :D Karua. Apua oikeesti! :'D

Mut palataas tähän päivään, en viitti alkaa tarinoimaan mun lomasta, ehkä joskus sitten.
Tänään pakkailun jälkeen otin vähän rennosti,  tai noh yritin ainakin, ja kattoin Monsterit OY'n enkuks syöden ohranäkkäriä. Sitte taisinki pistää pyykkiä kuivuun ja istuu koneella, kuten nyt. Taisin kokkaillakki vanhemmille ja itelleni vähä kanaa, lohkoperunoita ja salaattia. Lätkäsen kuvan siitä tähän :)


Noin. Makunsa kannalta oli kyllä hyvää. Kana mureeta ja semmosta pehmosta :) Kyllä, harrastan siis myös tämmöstä kotikokkailua ja veikkaanpa että oon ihan pihalla tosta hommasta, katotaas nyt kun pääsen ihan _oikeesti_ laittaa tota ruokaa. 
Ei tässä oikein muuta sitten, koitan huomenna postata lisää, jahka oon päässy asettumaan :)

Se o moro! :)

2 kommenttia: